Onderwerpen

zaterdag 17 november 2012

Blog Award!

Vandaag werd ik aangenaam verrast door Gezinsleven met een award! Hardstikke leuk natuurlijk!


Hoe gaat dit te werk?
Als eerste vertel ik 11 korte dingen over mijzelf:

1. 26 jaar oud
2. Gek op koken en bakken
3. Groene vingers en droomt van een tuin in de toekomst
4. Al 6 jaar een relatie
5. Geen kinderwens voor de toekomst
6. Verslaafd aan excel overzichtjes
7. Nakomertje, broer 15 jaar en zus 13 jaar ouder dan ik
8. Woont in het prachtige Leiden
9. Heeft al ruim 5 jaar een heel fijn bijbaantje
10. Ik zit in de laatste fase van mijn studie
11. Passie voor de golfsport

Nu nog 11 vragen van Gezinsleven die ik hieronder beantwoord:


1. Wat is het mooiste boek (of serie) die je hebt gelezen?
Ik lees heel weinig boeken. Het laatste roman dat ik me kan herinneren is "Haar naam was Sarah". Die was overigens heel mooi. 

2. Wat pak je vaker, de auto of de fiets?
Ik heb geen auto dus ik ben volledig afhankelijk van mijn oude fietsje en het openbaar vervoer. Voorlopig nog totaal geen behoefte aan een auto overigens.

3. Doe je vrijwilligerswerk?
Ja, ik ben "buddy" op een golfbaan waar ik beginnende golfers begeleid in wedstrijden. 

4. Droger of wasrek?
In mijn studentenhuis staat voorlopig geen droger. Eerlijk gezegd heb ik nog nooit de droger gebruikt en ben ik dat ook niet van plan.

5. Hoeveel geld besteed je ongeveer aan sinterklaascadeau's?
Ik vier sinterklaas elk jaar bij mijn schoonouders. Mijn familie heeft het feest nooit gevierd. We krijgen een vast budget van 20 euro voor de persoon die je trekt. Meer geef ik dan ook niet uit.

6. Wat is je leukste moment van de dag?
Wakker worden en nog even snoozen met de wekker voordat ik er echt uit moet. 

7. Wat is je favoriete seizoen?
Herfst. De mooiste kleuren, ritselende blaadjes en de beginnende kou en gezelligheid van de winter.

8. Wat doe je liever, bakken of koken?
Koken moet natuurlijk elke dag want je moet toch eten. Bakken doe ik echt alleen als ik er zin in heb. Ik maak elke week (bijvoorbeeld voor mijn collega's) een nieuw bakrecept en geniet er heel erg van als ik het kan delen met de mensen om mij heen. 

9. Geloof je?
Nee ik ben niet gelovig.

10. Wat is je mooiste kleur?
Rood, een heerlijk warme kleur

11. Je favoriete meubelstuk in huis?
Ik heb eerlijk gezegd geen favoriet meubelstuk maar als ik dan toch moet kiezen: Mijn bed, daar kan ik echt niet zonder ;)

Ik nomineer graag de volgende bloggers:
- Studentenbudget
- Gratis of voor niets

Voor jullie de volgende 11 vragen:

1. Hoe ben je to het bloggen gekomen?
2. Weet je omgeving dat je een blog hebt? 
3. Gezelligheidsdier of einzelganger?
4. Wat zijn je hobby's?
5. Wat is je droom voor de toekomst?
6. Wat betekend je blog voor je?
7. Hoe milieubewust ben jij?
8. Huismus of buitenmens?
9. Waar kunnen we jou voor wakker maken?
10. Heb je groene vingers?
11. Als je een miljoenenprijs zou winnen wat zou je dan doen?



Heel veel succes ermee! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten