Onderwerpen

maandag 12 november 2012

Inkomsten en uitgaven oktober

Beter laat dan nooit: het overzicht van oktober

Zoals jullie misschien hebben gemerkt heb ik een maand geen blog meer geschreven. Mijn hoofd zit vol, vol met twijfels, frustraties en gedachtes. Ik kan mijn rust nauwelijks vinden. Laat staan dat ik nog inspiratie heb voor blogs. Ook het besparen ben ik een beetje kwijt. Het maakt me nu ineens niet zo veel meer uit waar mijn geld naar toe gaat.
De studie staat bijna stil. Afgelopen week wel een afspraak gemaakt bij een studiebegeleider en uitgelegd dat ik niet vooruit te branden ben. Inmiddels is er bijna een week voorbij en ik heb in ieder geval een kleine stap gezet om een afstudeeropdracht te vinden. Ik heb een balletje opgegooid bij mijn huidige werkgever. Wie weet staan ze er open voor. Fingers Crossed!


Inkomsten

Bijbaan
959,21
Zakgeld
75




TOTAAL inkomsten
1034,21


Uitgaven

Collegegeld
0
Huur kamer
510,25
Verzekering
6,07
Tv/internet
8,40
Telefoon
13,36


Totaal vaste kosten
538,08


Eten/drinken
56,10
Boodschappen
110,26
Huishouden
24,91
Kleding
95,30
Uitgaan
142
Cadeautjes
28
Vervoer
13,30
Sport
20
Persoonlijke verzorging
107,30
Overig
0,20


TOTAAL
1135,45

Resultaat: 101,24 euro teveel uitgegeven dat wat er binnen is gekomen..

In oktober hoefde ik geen collegegeld te betalen. Ze hebben mijn maandelijkse bedrag inmiddels aangepast omdat de langstudeerboete is afgeschaft. Gelukkig zijn ze snel te werk gegaan! 
Dus omdat ik de eerste maand relatief veel heb betaald hoef ik deze maand niks te betalen.

Qua kleding heb ik deze maand wat sokken en 3 nieuwe goede (helaas ook prijzige) bh's gekocht. 3 van hetzelfde merk en model (Sapph) omdat ze zo ontzettend lekker zitten. (Had er al een in de kast dus die kon ik uitgebreid testen) Ach, ze zullen weer een hele tijd meegaan!

Voor het eerst heb ik cadeautjes vooraf gekocht voor de komende maanden. De Etos had van die wellness bonnen van 14 euro en daar heb ik er meteen 2 van gekocht. Een voor mijn zus en de ander voor een vriendin die graag naar de sauna gaat. Die heb ik alvast in the pocket.

Ook persoonlijke verzorging valt hoog uit. Ik heb opzetborstels gekocht voor mijn nieuwe elektrische tandenborstel (gekregen voor verjaardag) en nieuwe scheermesjes. Daarbij had de zonnebank een goede aanbieding waar ik geen weerstand aan kon bieden. Ik weet dat het veel geld is en eigenlijk niet goed voor mijn huid maar soms is het zo vervelend om bleek te zijn.. En op een of andere manier vind ik het heerlijk om in de winter even onder de zonnebank te liggen. 

1 opmerking:

  1. Ik lees je blog graag, daarom krijg je van mij een award! Meer hierover lees je op mijn blog 'gezinsleven'.

    BeantwoordenVerwijderen