Onderwerpen

zondag 1 juli 2012

Inkomsten en uitgaven juni

Inmiddels ben ik weer veilig aangekomen in Nederland. It's good to be back! Nu dus mijn laatste overzicht van mijn inkomsten en uitgaven in Frankrijk.


Inkomsten

Vergoeding DUO buitenland
91,17
Stagevergoeding
467,50
Onderhuur
400
Zakgeld
75




TOTAAL inkomsten
1033,67


Uitgaven

Huur
510,25
Verzekering
5,97
Tv/internet
8,40
Telefoon
12,53


Totaal vaste kosten
537,15


Eten/drinken
57,90
Boodschappen
168,78
Huishouden
3
Kleding
0
Uitgaan
109,10
Cadeautjes
7,50
Persoonlijke verzorging
32
Overig
142
Vervoer
70,10


TOTAAL
1127,53


Deze maand juni heb ik volgens het tabel 93,86 euro teveel uitgegeven. Mijn startbedrag voor juli is 669,08.

Inkomsten:
Deze maand voor het laatste keer DUO vergoeding, stage vergoeding en onderhuur ontvangen.
Gelukkig kan ik de eerste week van juli meteen beginnen met werken bij mijn oude bijbaantje. Tot nu toe maar 8,5 uur ingeroosterd voor de eerste week.. Een beetje weinig dus hoop dat de andere weken meer uren opleveren.

Uitgaven:
De boodschappen waren deze maand een stuk lager (het kan dus toch..). Waarschijnlijk omdat ik veel voedingsmiddelen heb geprobeerd op te maken omdat ik niks mee naar Nederland wilde nemen.
De post uitgaan was erg hoog omdat ik toch een aantal keer uit eten ben geweest en zelf een keer een collega heb getrakteerd op een gezellig dinertje aan de Seine.
De 142 euro onder overige kosten kwamen door de belastingdienst. Om een lang verhaal kort te maken: Voordat ik vertrok naar Parijs heb ik een belasting teruggave gekregen van 142 euro. Ik vond het een beetje vreemd maar door de drukte rond mijn stage ben ik het hele bedrag weer vergeten. Achteraf heb ik dus een brief gekregen van de belastingdienst dat het bedrag niet voor mij bestemd was (maar waarschijnlijk voor mijn vader). Dus heb ik dit bedrag over moeten maken.

Nu ik weer in Nederland ben zullen er een aantal dingen veranderen qua inkomen en uitgaven. Ik wil ook weer wekelijkse lijstjes gaan maken van wat ik elke keer aanschaf in de supermarkt. "

Fijne zondag iedereen!

2 opmerkingen:

  1. Die stagevergoeding valt me niet tegen! Toen ik ooit stage liep bedroeg de vergoeding: 0,00.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi

    ik ben benieuwd naar je boodschappenlijstjes en je anderen blogs
    ik gaan je vlogen

    groetjes natanja

    BeantwoordenVerwijderen