Onderwerpen

zondag 8 januari 2012

Digitale folders

Het is zondag, de dag waarop mijn mailbox weer volstroomt met digitale folders.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik me aangemeld voor veel verschillende folders van supermarkten en drogisten. Ik heb ze veel liever digitaal dan via de post, dat scheelt weer een berg papier per week!
Waar heb ik me voor aangemeld?

Albert hein
C1000
Jumbo
Spar
Super de boer
Hoogvliet
Dirk Bas Digros

Ik moet zeggen dat ik niet elke week zin heb om alles door te spitten. De folders van AH en C1000 lees ik bijna altijd omdat ik daar graag mijn boodschappen doe. De Jumbo is sinds kort ook aanwezig in Leiden ipv de Super de boer.
Verder ontvang ik nog folders van Etos, Kruitvat, Xenos, Blokker en Hema.

Het is altijd opletten of de aanbiedingen ook echt aanbiedingen zijn want soms wordt je genept.
Een aantal tips die ik gebruik:
Vergelijk het product eerst met een zelfde product, bijvoorbeeld een huismerk of euroshopper
Kijk naar de kiloprijs en het gewicht van het product
Let op de houdbaarheidsdatum
Heb je het product echt nodig?
Heb ik nog genoeg in voorraad?
Hoe gezond is dit product?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten