Onderwerpen

zondag 8 januari 2012

Boodschappen week 1

Deze eerste week heb ik helaas een bonnetje weggegooid dus kan ik niet meer helemaal traceren wat ik heb gekocht en voor welke prijs per product. Ik heb zoveel mogelijk in het onderstaande tabel gezet. Ik ga proberen elke week bij te houden waar ik mijn geld precies aan uitgeef.

Mijn moeder heeft begin deze week bij mij gegeten en dan probeer ik altijd iets lekkers te maken.
Geitenkaas salade met spek en warme stoofpeertjes. Ontzettend lekker maar niet goedkoop.
Verder probeer ik mijn voorraden verder op te maken volgende week, aangezien ik vanaf zondag kan vertrekken naar Parijs. Alles wat over blijft gaat of in de prullenbak(liever niet natuurlijk) of naar mijn ouders.


Boodschappen week 1
2 x cherrytomaat (2e gratis) AH
2 x gemengde sla AH
spek AH
2 x Danio kwark (2e gratis) AH
Lu volkoren crackers AH
Melba toast AH
plakjes geitenkaas AH  € 3,70
20 sinaasappels  Markt  € 3,00
Yakult AH
Olijven AH  € 1,79
Stokbrood AH
Pesto  AH  € 1,84
Liter melk AH  € 0,55
Half brood AH  € 1,08
6 eieren AH  € 1,07
Courgette AH  € 0,79
Champignons AH  € 0,99
Crème fraiche AH  € 0,39
TOTAAL


5euro meebetaald aan avondeten bij vriend
 € 35,47

Geen opmerkingen:

Een reactie posten