Onderwerpen

woensdag 18 januari 2012

Chocolade sinaasappelcake

Ik koop in de supermarkt bijna nooit zoetigheid. Ik ben nooit een echte zoetekauw geweest :) Maar af en toe hou ik natuurlijk wel van een stukje taart, cake of koek.
Wat ik heel graag doe is het bakken van deze zoetigheden. Een complete taart bak ik niet vaak maar koekjes en cakes probeer ik regelmatig te bakken. Als ik iets heb gemaakt zal ik foto's maken om op het blog te zetten.

Zo heb ik vandaag een chocolade sinaasappelcake gebakken. Ik had precies genoeg cacao, eieren, bakmeel, boter en suiker in huis om aan de slag te gaan.
Ik kan zo'n hele cake nooit helemaal in mijn eentje op dus deel ik het grootste deel van de cake uit aan anderen. Morgen zijn mijn collega's de gelukkigen en de rest gaat het naar mijn ouders, vriend of huisgenoten.
Het gaat mij vooral om het bakplezier want uiteindelijk eet ik zelf bijna niks van mijn creaties.

Hieronder een foto van de zelfgebakken cake :) Een beetje rommelig maar volgens mij smaakt ie heerlijk!
En oh, wat was hij lekker!! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten