Onderwerpen

donderdag 19 januari 2012

Extra werken

Nu mijn stage 5 weken is uitgesteld heb ik 5 weken extra vrije tijd. Deze tijd moet nog goed in worden gedeeld want op dit moment kom ik de dagen nogal nutteloos door.

Gelukkig kan ik de komende weken extra werken bij mijn bijbaantje. Ik krijg deze maand (januari) 30 uur meer uitbetaald dus daar ben ik erg blij mee. Net belde mijn werk of ik morgen de hele dag wil invallen voor een collega: Geen probleem natuurlijk!
Ook heb ik aangegeven dat ik opensta voor werk in andere filialen en ik kan aanstaande dinsdag dus in Leiderdorp terecht voor een dagje werk :) Deze week werk ik 18 uur, volgende week werk ik 24 uur en de week daarna 23 uur ipv de 10 uur per week die ik vast krijg. Toch weer 35 uur extra om uit te laten betalen! :) Ongeveer is dit 315 euro.Hierdoor hoef ik minder van mijn spaargeld te gebruiken.
Het enige nadeel van de uitbetaling van de overuren is dat ik er meer belasting over moet betalen. Ik verwacht in de zomer ook weer een flinke aanslag qua inkomstenbelasting..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten