Onderwerpen

vrijdag 8 juni 2012

Doelen voor de zomer

 Voor komende zomer maar eens wat doelen op een rijtje gezet voor mezelf. Het zal een drukke zomer worden met werk en sport maar ik zal het heerlijk vinden om weer thuis te zijn van Parijs over 3 weken!

  • Zo veel mogelijk werken om geld te verdienen(check!)
  • Boodschappen budget terugbrengen naar 150 euro per maand (check!)
  • 2 keer per week naar de sportschool (groepsles of fitness)
  • 2 keer per week hardlopen om te trainen voor hardloop wedstrijd 5km
  • Dakterras in orde maken en kruiden planten (check!)
  • In de tuin van mijn ouders helpen (check!)
  • Vaker naar het strand als het mooi weer is (check!)
  • BBQ organiseren op mijn dakterras voor mijn vrienden (check!)
  • Etentje organiseren met familie in juli (Check!)
  • Spullen op marktplaats zetten
  • Minimaal 2 boeken lezen (check!)
  • Proberen om 1 keer in de week te golfen
 Zo! heel wat doelen bij elkaar en vooral ook veel leuke dingen die ik wil doen. Qua werk blijft het afwachten maar ik zal al het werk aanpakken wat me wordt aangeboden.

Sporten wordt een uitdaging! Ik heb me ingeschreven voor de Ladiesrun Katwijk op 8 september (heb ik vorig jaar ook aan meegedaan). Super veel zin in en met 2 keer per week een lesje van Evy Gruyeart op mijn mp3 gaat het me zeker weer lukken (gratis via internet te downloaden). De opbrengst gaat naar de hartstichting.
Waarschijnlijk heb ik nog 2 vriendinnen gestrikt om ook mee te rennen voor het goede doel :)

Daarnaast lekker naar de sportschool om de verschillende groepslessen uit te proberen en te kijken wat werkt voor mijn rug. Netzoals hardlopen kan ik dit voor en na werk doen, ideaal dus. Een keertje een balletje proberen te slaan hoop ik ook te kunnen doen. Ik wil toch een beetje de belasting verhogen om te kijken hoe ik het volhou.

De rest spreekt voor zich. Gezellig samen eten met familie en vrienden om te vieren dat ik weer terug ben en lekker mijn dakterrasje in orde maken. Ik heb nog een VVV bon van 20 euro dus dat kan ik mooi besteden bij de Intratuin.
Daarnaast hoop ik minder tv te kijken (heb net 5 maanden zonder tv gedaan) en in de plaats daarvan een goed boek erbij te pakken.

Hebben jullie speciale doelen voor de zomer?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten