Onderwerpen

zaterdag 3 maart 2012

Nieuw overzicht Inkomsten-Uitgaven

Aangezien mijn huidige situatie toch wel anders is in Parijs heb ik dus nog even een overzichtje van mijn vaste maandelijkse kosten en opbrengsten gemaakt. Let wel dat ik de huur van mijn kamer in Parijs al vooraf heb betaald.

Maandelijkse Kosten Parijs

Huur Ned:   501
Tv/internet      8,40
Vervoer           62,90
Telefoon        12,40
Verzekering     5,97

Totaal 590,67


Maandelijkse Opbrengsten Parijs:
Stage               467,50
Onderhuur       400
Ov vergoeding   91,17
Zakgeld              75

Totaal 1033,67

Ik hou 443 euro over per maand om te besteden aan boodschappen en dergelijke.
Dit betekend in ieder geval dat ik geen geld meer hoef op te nemen van mijn spaarrekening! Het is een mooi vooruitzicht dat ik misschien zelf nog een beetje kan sparen :) Ik verwacht mijn laatste salaris van mijn bijbaantje in Nederland. Die kan meteen naar mijn spaar rekening!


Ik krijg mijn stagevergoeding aan het einde van de maand in de vorm van een cheque. (Is heel gewoon hier in Frankrijk) Nu heb ik gelukkig inmiddels een franse bankrekening kunnen openen, wat best lastig is als buitenlander. Het geld van de cheque is op mijn rekening gezet en eind volgende week krijg ik mijn bankpas. Ik wil zo veel mogelijk gaan betalen met mijn franse rekening.
Dan heb ik 467,50 per maand te besteden. Voor nood kan ik dan altijd nog mijn Nederlandse rekening gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten