Onderwerpen

donderdag 22 maart 2012

Druk, druk, druk..

Jammer genoeg heb ik het op dit moment te druk om rustig te bloggen. Ik maak lange dagen op mijn stage en ben vaak pas 9 uur thuis. Dan is het even snel een boterhammetje eten, douchen, internet checken en hup, mijn bedje in. Ook door het super trage internet doordeweeks is internetten niet bepaald een pretje. Het is dan wel gratis in dit complex maar het systeem is in de "spitsuren" zo overbelast dat internetten soms bijna niet mogelijk is. Gelukkig is het in het weekend redelijk te doen. Daarom reserveer ik het bloggen voor in het weekend.

Afgelopen weekend op de beurs gewerkt die mijn stagebedrijf elk jaar organiseert. Iedereen in de stress en lange dagen op kantoor door de vele voorbereidingen. Pfff wat een organisatie is dat zeg een beurs die duizenden bezoekers trekt!
Zodra de beurs is afgelopen heb je me toch ook een rommel over... Alle overgebleven folders, boekjes en reclamewerk gaan allemaal de vuilnisbak in. (hoeveel bomen zou je daar voor nodig hebben?)
Gelukkig hebben ook mensen bijvoorbeeld alle overgebleven klontjes suiker, lepeltjes, oploskoffie, flesjes water, sapjes etc. in een grote doos meegenomen voor op kantoor. Daar kunnen we heeeel lang mee vooruit!

Aankomend weekend weer bijna geen tijd om te bloggen maar dit keer vanwege een goede reden. Mijn zus komt namelijk naar Parijs! Gezellig een weekendje samen de stad in. Ze komt alleen zonder partner of kind en we slapen gezellig samen in een hotelletje. Mijn kamer is helaas niet geschikt om een logee in te ontvangen. Het is mijn eerste bezoek dus heb er super zin in! Het schijnt een mooi weekend te worden met een zonnetje en 20 graden, niet verkeerd!

2 opmerkingen: