Onderwerpen

zondag 19 februari 2012

Variabele kosten 2009

Kijk, toch nog mijn gegevens van 2009 kunnen vinden op mijn oude computer! In deze periode spaarde ik nog ;) Gemiddeld bijna 160 euro per maand, goede oude tijd! Ik kijk heel erg uit naar een periode waarin ik weer kan gaan sparen, dat heb ik altijd leuk gevonden.
Volgens het onderstaande tabel gaf ik in 2009 makkelijker geld uit aan kleding en aan eten en drinken. Ik denk dat de post eten en drinken zo hoog uitgevallen omdat ik "uit eten" ook in deze post heb laten vallen. 140 euro is wel heel veel, dat is nu wel anders :) Overall heb ik in 2009 in totaal het minste uitgegeven in vergelijking met 2010 en 2011.

Categorieƫn
Gemiddelde besteding per maand
Kleding
€ 105
Golf
€ 98
Spaargeld
€ 158
Boodschappen
€ 30
Eten/drinken
€ 139
Uitgaan
€ 30
Pers. Verzorging
€ 36
School
€ 16
Vervoer
€ 25
Overig             
€ 72
Vakantie
€ 60

Totale uitgaven per maand 2009: 611 euro
Totale uitgaven per maand 2010: 767 euro
Totale uitgaven per maand 2011: 616 euro

Het leuke is dat ik nu ook doelen voor 2012 heb gesteld die ik ga proberen te halen dit jaar!

1 opmerking:

  1. Leuke site. Ik wilde je mailen om je te melden dat ik je site heb opgenomen op www.teljecenten.be. Kom zeker eens kijken (en je mag mij hier ook altijd vermelden, of een overzichtje maken van je collega's, ik zeg maar wat).

    Veel succes met het budgetteren. En geniet van je studententijd.

    Pedro van www.teljecenten.be

    BeantwoordenVerwijderen