Onderwerpen

vrijdag 10 februari 2012

Eten in Parijs

Dankzij het feit dat ik in een hostel verblijf is het onmogelijk om te koken voor mezelf. Tot nu toe heb ik niet echt gezond gegeten...

De Fransen eten warm in de middag en niet zo'n klein beetje ook! Ze hebben anderhalf uur middag pauze en gaan dan vaak naar een restaurant om te eten.
Woensdag eten in een Italiaans restaurant
Donderdag Doner Kebab eten in een restaurant
Vrijdag eten bij de McDonalds

Heel erg gezond dus haha! Ze gaan met bijna het hele team en als ik een beetje contact wil leggen moet ik toch wel mee. Niet dat ik iets begrijp van de gesprekken aangezien ze super snel Frans praten...

Morgen is het weekend en dan kan ik misschien wat gezonds kopen, zoals fruit ofzo. S'avonds eet ik eigelijk niet meer warm omdat ik dan nog redelijk vol zit en toch weer vroeg ga slapen.
Zal blij zijn als ik in een echte eigen kamer kan slapen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten