Onderwerpen

woensdag 25 januari 2012

Marktplaats

Vele medebloggers zijn op een of andere manier actief op marktplaats. Ze verkopen hun spullen via internet of struinen er graag rond voor nieuwe spullen. Ik heb alleen gebruik gemaakt van marktplaats toen ik introk in mijn studentenkamer. Destijds heb ik alleen een kast gekocht. Op de foto was het een mooie witte kast en (stomme ik) bood 40 euro. Tja dan krijg je meteen een berichtje terug van: kom maar halen! Bleek achteraf geen mooie kast te zijn maar ik durfde niet meer terug te krabbelen.. Waarschijnlijk was de kast nieuw nog geen 40 euro waard. Ach ik heb daarvan wel geleerd dat je nooit meteen hoog moet bieden... Ik heb nooit meer een stap op marktplaats durven zetten.
De laatste tijd ben ik toch gaan nadenken over spullen die ik op marktplaats zou kunnen aanbieden.
Hier wil ik wel wat tijd voor uittrekken en niet overhaast verkopen. Aangezien ik binnenkort naar het buitenland vertrek heb ik die tijd niet. Voorlopig geen marktplaats acties dus, maar dat wil ik in de toekomst zeker wel weer gaan doen!
Wat zou ik kunnen aanbieden op marktplaats/internet?

- Schoolboeken + kookboek
- DVD's
- Nintendo Wii games
- Kleding

Voorlopig kan een achterneefje mijn games van de Wii lenen terwijl ik in het buitenland ben. Mijn nicht heeft heel weinig geld en na heel lang sparen heeft mijn achterneefje een Wii kunnen kopen. Voordat ik ze ga verkopen kan hij er nog veel (gratis) plezier aan beleven.
De DVD's die ik ooit heb gekocht ga ik niet meer kijken dus die kunnen ook op marktplaats.
Qua kleding heb ik niet veel te bieden. Ik dacht alleen aan mijn witte galajurk die ik heb gedragen tijdens het Haagse debutantenbal. Die kan misschien iemand wel ergens voor gebruiken.
Ook heb ik nog flinke stapels schoolboeken waarvan ik een groot deel niet meer gebruik. Misschien kan ik die ook op marktplaats zetten of op Bol.com misschien.
Zijn jullie actief op marktplaats?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten