Onderwerpen

zaterdag 14 januari 2012

Stage in Parijs

De nieuwe deadline voor mijn stage in Parijs staat nu op 20 februari. Helaas heb ik de eerste deadline van 16 januari niet kunnen halen. 5 keer gesolliciteerd, maar helaas.
Aanstaande maandag weer 2 nieuwe sollicitaties in het Frans, blijft spannend aangezien mijn Frans niet heel goed is. Het is lastig om momenteel een geschikte stage te vinden maar ik hoop echt dat het voor de 20e gaat lukken.

Het wordt een heel avontuur! 5 maanden weg van omgeving, familie, vrienden en mijn vriend.
Wel leuk dat ik dan volledig op mezelf ben aangewezen. Hoop dat ik dan ook door kan zetten met besparen. Het zal wel wat tijd kosten om aan Parijs te wennen. Ik ben er al 3 keer eerder geweest dus ik ken de omgeving een beetje.
Waar ik me van tevoren wel zorgen om maak is het gebrek aan bruin brood zoals we dat in Nederland kennen. Ik ga het met mijn darmproblemen echt niet redden op een dieet van normaal Frans stokbrood.
Het zal wel even goed zoeken worden naar vezelrijk stokbrood daar.
Ik denk dat ik een een voorraad volkoren crackers meeneem voor de zekerheid. Plus 3 pakken hagelslag en pindakaas. :)
Iemand ervaring met de supermarkten in Frankrijk?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten