Onderwerpen

donderdag 12 januari 2012

Nieuwe digitale camera gekocht

Gisterochtend toch maar besloten om op jacht te gaan naar een digitale camera samen met mijn vriend. Als ik naar Parijs vertrek wil ik toch wel mooie foto's kunnen maken! Eigenlijk maak ik nooit foto's en dat is best zonde. Straks ben ik ouder en zijn er bijna geen foto's van deze periode in mijn leven. Het is dus een investering voor de lange termijn, wil er nog lang plezier van hebben.
Ik heb er dan ook voor gekozen om een duurder model aan te schaffen. (zie plaatje) Hierbij moest nog wel een geheugenkaart en een hoesje gekocht worden.

Uiteindelijk was het nog een heel gedoe en ben ik de hele dag bezig geweest met die camera. In Rijswijk had ik de aankoop gedaan. Kwam ik thuis: bleek ik de verkeerde kleur te hebben... Dus ik me over laten halen door mijn vriend om toch terug te gaan voor de zwarte. Dat was uiteraard mijn eerste keus. Ik naar Rijswijk, camera omruilen bij de service center. In de winkel bleek er geen zwarte meer te zijn..... Kreeg ik toch weer de zilveren mee. Vervolgens naar Den Haag Centrum, eerst gekeken of er een zwarte was. Weer naar service center: 15 wachtende voor u. Na geduldig te hebben gewacht: weer naar de winkel en zwarte camera meenemen naar de kassa. Bleek die 11 euro duurder te zijn!! AH! Na al die moeite toch maar die zwarte meegenomen voor 11 euro extra. (Durfde geen nee meer te zeggen)















Schade: 184,98 en een avontuur van 8 uur. (gelukkig heb ik een OV dus kon ik gratis op en neer reizen)
Ik krijg nog wel 25 euro retour van Sony omdat ik een actieproduct heb gekocht. Ik heb dan ook gisteravond een envelop gevuld met de benodigde documentatie en in de brievenbus gegooid. Het zou drie weken duren voordat het bedrag op mijn rekening wordt gestort. Zal het in de gaten houden.

Momenteel probeer ik de camera een beetje uit te vogelen. Als ik leuke plaatjes heb geschoten zal ik het ook zeker op mijn blog publiceren! Vooral als ik in Parijs ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten